26 Haziran 2012 Salı

Yeni Oje Modelleri...


Sonunda...Nihayet bloguma vakit ayırabildim. İznim bitti ve işe döndüm, 3 haftadır çalışıyorum ve bu zaman zarfında buraya yazı yazacak fırsatı bir türlü bulamadım. Ama yaptığım tüm ojelerin resmini çektim. Bu arada hem çalışıp hem de iki günde bir yeni oje modelleri denemek, eve vakit ayırmak, alışveriş yapmak, oğlumla ilgilenmek falan filan baya zor geldi ilk zamanlar, ama artık alıştım. Bundan sonra daha çok paylaşım yapmaya özen göstereceğim.
Bu geçen süre zarfında uyguladığım ojelerden bir demet sunuyorum ;)
Tırnak süslerini Flormardan aldım. Gayet güzel, ayrıca birkaç sefer kullanılabiliyor.
Ne giydim, nasıl oje sürdüm ?
Bu arada resimlerdeki bozukluklar için özür dilerim, bu seferlik böyle olsun.


HOŞÇALIKLAR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder