20 Mart 2014 Perşembe

Simli-Taşlı-Zımbalı Tırnak Modelleri ve Simli Oje Çıkarmanın Kolay Yolu



Herkese Merhaba,
Yaz geliyor güneş artık ısıtıyor;)
 Tırnaklarımıza renk katalım, biraz hareketlendirelim artık. Öyle dümdüz tek renk tırnak yok. Ben kışın en çok siyah renk oje kullanırım ama onu da sade siyah yapmam genelde alttaki ilk resimde olduğu gibi simle falan süslerim. Bu resimde simli pullu oje kullandım, tek kat sürünce çok basit duruyor o yüzden ben zannediyorum bi dört-beş kat falan sürdüm ve çok daha iyi oldu. Tek sorun bunları çıkartması! evet tek sorun oydu ama artık sorun olmaktan çıktı, bir Mucid ;) onun da formülünü bulmuş. 
SİMLİ OJELERİ ÇIKARMANIN KOLAY YOLU
Simli ojelerinizi çıkarmak için aseton sürdüğümüz pamuğu tırnağımızın üzerene koyup onu da alüminyum folyo ile sarıyoruz, her bir parmağı tek tek sarıp üç-dört dakika bekledikten sonra folyoları tırnağımıza bastırarak çıkartıyoruz. İşlem bu kadar basit bu sayede hem tırnağımıza zarar vermiş olmuyoruz çünkü simli oje çıkartırken çok uğraştığımız için ellerimiz ve tırnaklarımız asetondan zarar görüyor, hem de zamandan tasarruf etmiş oluyoruz. Ayrıca simli ojeler kabusumuz olmaktan da çıkıyor :()







Siyah gümüş ile, beyaz ise dore ile çok hoş oluyor.
Ojeler ise bu sıralar moda olan mat renkler.


Zımbalı-Taşlı Oje
Bendeki Nail Art malzemelerini ben İngiltere'den almıştım. Fakat Türkiye'de de bulabileceğimiz yerler var mesela ben Flormar mağazalarında benzerlerini gördüm. Ayrıca Watsons'da da olacağını tahmin ediyorum.



Bu işlem biraz uğraştırıcı ama çok güzel oluyor kesinlikle denemenizi tavsiye ederim. Öncelikle tek kat ojemizi sürüp çok fazla kurutmadan ikinci katları malzemeleri uygulayacağımız tırnaklara sırayla işlem bittikçe diğerine geçecek şekilde sürüyoruz. Bu malzemelerin yapıştırıcısı oje, ayrıca bir yapıştırıcı kullanmanıza gerek yok. İkinci katı sürer sürmez bir cımbız yardımıyla taşları ve zımbaları sizin zevkinize göre istediğiniz şekilde ve düzende yerleştirip üstünden hafifçe bastırıyoruz. Oje tamamen kuruduktan sonra zımbamız ve taşımız da tırnağa sabitlenmiş oluyor.




Rimmel'in Pro ürünleri çok iyi. Tek kat sürmüş olmama rağmen renk gayet güzel görünüyor.
Rimmel Pro ojelerini Watsons'larda bulabilirsiniz.



 İş yerimdeki çekmecem. Buraya birde alüminyum folyo eklemeliyim;)


HOŞÇALIKLAR...

1 yorum: