2 Nisan 2012 Pazartesi

Eski Tişörtlerinizi Değerlendirin...

Bugün size bana artık büyük ya da küçük gelen tişörtlerimi nasıl değerlendirdiğimi anlatmak istedim.
Bu uygulamayı yıllar önce keşfetmiş olmama rağmen kendi tişörtlerimi kesmeyi daha yeni göze alabildim. Hep bi ya olmazsa korkusu vardı içimde ama ilk tişörtü başarıyla yenileyince arkası çorap söküğü gibi geldi.
Öncelikle size bu işin uzmanından bahsedeyim. Söz konusu kişinin adı Adam Saaks, sanırım bu yöntemi bulan o, genellikle moda showlarında mankenin üzerindeki tişörtü keserek şekil veriyor. Videolarına Youtube'dan ulaşabilirsiniz. Ama onun yaptığı tişörtler daha çok show amaçlı olduğu için pek bizim giyebileceğimiz nitelikte değil, ama fikir vermesi anlamında faydalı.
Size küçük gelen tişörtlerinizi ilk resimde olduğu gibi sadece kesip giyerseniz çok daha genişlediğini fark edeceksiniz ama eğer tişört size büyük geliyorsa kestikten sonra örün, sonuç; tam üzerinize oturan bir tişört olacak :)


Öncelikle işe tişörtü kesmekle başlıyoruz, kol altlarındaki dikiş yerlerini üst üstte getirip öyle kesmeniz daha düzgün bir şekil oluşturmanıza yarayacak. Ama kestiğiniz şeritlerin mükemmel olmasına hiç gerek yok. Çok detaya takılmayın.

Sonra en üstten başlayarak ilk şeridi alıp diğerinin üstünden veya altından (fark etmez) geçirip, tüm şeritleri aynı şekilde örüyoruz. Örnek videoyu izleyince daha iyi anlayacaksınız:)






Bu tişört bana çok büyük geldiği için çift örgü yaptım, daha fazla küçülmüş oldu.



Son kalan şeridi kesip bağlıyoruz. İşte bu kadar basit :) Yeni tişörtümüz hazır.

Bunlar da yenilediğim diğer tişörtlerim.



 Bunlar daha bir başlangıç. Ben bütün yaz yırtık tişörtlerle dolaşıcam:)


Bu videodaki dövmeli kız ;) gayet güzel bir şekilde gösteriyor nasıl yapıldığını ama örgüsü biraz tuhaf geldi bana siz deneye yanıla daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz. Ya da ben bidahaki tişörtü bir video çekerek yaparım.





Kolay Gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder