28 Şubat 2012 Salı

MERHABA

Blog dünyasına benden kocaman bir merhaba,
Öncelikle uzun süren araştırma ve hazırlık aşamasında, blogger olmanın ne kadar zor ve meşakkatli bir iş olduğunu anlamış bulunmaktayım. Bu konuda çok heyecanlı ve sabırsız olmama rağmen, ilk yazımı yayınlamak için acele etmedim.
İlk yazılar her zaman hatalarla dolu olur. Dönüp baktığımda ben ne yazmışım böyle dememek için lafı fazla uzatmayacağım.
Bu blogda bulacağınız konular aşağıdakilerdir ve zaman içinde çok konu eklenecek veya yok olacaktır;)
  •  Moda, Sağlık, Güzellik,
  • Tırnak Süsleme,
  • Alışveriş,
  • Gezdim gördüm, Yedim içtim,
  • Güncel konular,
  • Dizi, Müzik, Film,
  • Oyun, İpad, İphone, PS3,
  • Denenen ürünler,
  • İnternetten Alışveriş,
  • Günün Menüsü,
  • Dedikodu, Ünlüler,
  • Makyaj Videoları,
  • Anne-Bebek,
  • Yaratıcı Fikirler
Yorumlarınız benim için her zaman değerli olacaktır, yazıların altına yorum bırakmayı unutmayın ve takip edin.
HOŞÇALIKLAR :)

2 yorum: