28 Şubat 2012 Salı

Tırnak konusunda takıntılı olanlardanım:)


Bence bir kadının elinde mutlaka oje olmalı, en azından bir parlatıcı sürmeli. Ben artık normal, sade, düz ojelerden sıkılmış biri olarak yeni arayışlara girdim, bu yüzdende kendi kendime yeni stiller üretmeye başladım. Öncelikle en son yaptığım tırnak modelini paylaşmak istedim.

  Öncelikle pembe ojeyi iki kat sürdüm, daha sonra ince uçlu fırçası olan nail art simli ojeyi iki şerit olarak uyguladım. Hepsi kuruduktan sonra üzerine parlatıcı sürüp uzun bir süre kurumasını bekledim.



Benim oje sürerken tek sorunum sağ elime şekil yapmakta zorlanmam. Sol elimi iyi kullanamadığım için genelde sağ elimdekilerin şekilleri bozuk oluyor. Ama hiç dert değil çünkü çok fazla yakından incelenmediği sürece pek belli olmuyor. Zaten tüm şeritlerin muntazam düzgün olmasına gerek yok.



Flormar'ın ojeleri, özellikle nail art ojeleri çok çeşitli ve güzel.





1 yorum: