5 Mart 2012 Pazartesi

ALIŞVERİŞ SİTELERİ...Vol.1

İnternetten alışveriş, İngiltere'de yaşarken öğrendiğim ve sonra kendimi alamadığım bir durum oldu. O zamanlar Türkiye'de kimse internet sitelerine güvenemezken ben her şeyimi internetten alıyordum. Türkiye'ye döndükten sonrada bu alışkanlığımı devam ettirdim.
 O sıralar online alışveriş yapabileceğim pek site yoktu. İlk önce Mudo'yu keşfettim, sonra Markafoni'yi, Buldumbuldum.com'u, Limango'yu, Outletim'i, Morhipo'yu .....ve daha birçok yeni site.
Bugün birkaç tanesinden bahsetmek istiyorum.

  • Mudo.com.tr adresinde Mudo Mağazalarından bulabileceğimiz bütün ürünler yer alıyor. İnternete özel indirimleri ve fırsatlarını kaçırmamak için üye olmanızda yarar var. Siparişiniz evinize oldukça kısa bir zamanda (2-3 gün) ulaşıyor. Müşteri Hizmetleri oldukça iyi.
  • Markafoni.com ilk başlarda ilklerden olduğu için çok sevdiğim bir siteydi. Ancak zamanla başka sitelere yönelmeme sebep oldu. Çünkü bu siteden alışveriş yaparken yalnızca tek markadan ürün alabilirsiniz, başka markalardan aldığınızda tekrar kargo ücreti ödeminiz gerekir. Ayrıca kargo süreside oldukça uzun. Benim sipariş verdiğim her ürün 3 hafta sonra bana ulaştı, buda Türkiye sınırları içinde olan bir yerden gönderim için oldukça uzun bir zaman. Tabi bu durumu da kampanya bitiminden sonra kargolandıkları için uzadığını savunuyorlar!
  • Outletim.com bu internet sitesi ise başlı başına insanları kandırmaya yönelik! Çünkü bu sitede bulunan hiçbir marka gerçek değil, şiddetle aksini iddia ediyor olsalar da, hem aldıklarımdan hem de araştırmalarım sonucu biliyorum ki ürünler çakma. Bu internet sitesi çakma ürünleri gerçekmiş gibi yüksek fiyattan satıp insanları kandırıyor. Benim ordan sipariş ettiğim hiçbir ürün, gerçek değildi, kendi kutuları veya kayıtları yoktu, outletim yazılı poşetlerin içindeydi!
  • Limango.com.tr bu siteyi Markafoni'den daha fazla sevmemin iki nedeni var. Birincisi kargonuzun size daha çabuk ulaşıyor olması, ikincisi ise;  sepetinize tek bir kampanyadan ürün olabiliyor aynı Markafoni gibi fakat Limangoda genelde kargo bedava günleri oluyor. Bu sayede isteğiniz tüm kampanyalardan faydalanabiliyorsunuz.
  • Morhipo.com.tr bu sitede her markadan ürün alabilirsiniz, bunun için sadece tek bir kargo ücreti ödersiniz ve siparişiniz en geç 1 hafta sonra size ulaşır:)
  • Buldumbuldum.com çok keyifli bir hediye eşya sitesi, çok ilginç ve komik ürünler bulmak mümkün. 50 TL üzeri tüm siparişlerde kargo bedava, 2 günde teslim ve kapıda ödeme seçeneğiyle daha da keyifli bir hal alıyor.

Şimdilik bu kadar, bir dahaki yazımda yurt dışından alışveriş yapabileceğiniz sitelerden bahsedeceğim. Tabi ülkemizdeki internet sitelerinden bahsetmeye de devam edeceğim.


HOŞÇALIKLAR :)


Not: Burda sadece kendi tecrübelerimi anlattım. Sizde tecrübe ettiğiniz internet sitelerini yorumlarınızla paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder