14 Mart 2012 Çarşamba

Yurtdışından Alışveriş Yapabileceğimiz Siteler...Vol.1

Daha önce belirttiğim gibi ben internetten alışverişi çok seviyorum. Hem çok kolay hem de zahmetsiz ;) Oturduğum yerden alışveriş yapmak, sonra onların kapıma kadar gelmesi beni çok mutlu ediyor. Sanki kargo görevlisi hediye getirmiş gibi seviniyorum:) Alışverişimi sadece Türkiye ile sınırlandırmam da gerekmiyor, genellikle İngiltere ve Amerika'dan sipariş veriyorum. Şimdi size bu sitelerden bahsedeceğim.



  • www.coastalscents.com Burda birbirinden ilginç ve çok çeşitli makyaj malzemeleri var. Özellikle makyaj paletleri harika. Ürünlerin fiyatları ise Türkiye'ye kıyasla oldukça ucuz, tek sorun kargo fiyatının biraz fazla olması. Ama onuda ben şu şekilde hallediyorum; her Cuma ve özel günlerde büyük indirimler yapıyorlar, üye olduğunuzda mailinize geliyor bu indirimler, bu günlerde alışveriş yaptığınızda kargoyu dert etmiyorsunuz:) Kargonuz 1 ayda da gelebilir, 10 günde de bu sizin şansınıza bağlı biraz ama mutlaka geliyor, Türkiye'ye uzun zamandır gönderim yapıyorlar.



  •  www.riverisland.com River Island benim İngiltere'deyken sürekli alışveriş yaptığım bir yerdi. Daha sonra Türkiye'ye de birkaç mağaza açtılar fakat nedendir bilinmez tüm mağazalarını kısa bir zaman sonra kapattılar. Şimdi ise internet sitelerinden 100 ülkeye gönderim yapıyorlar. Ürünlerin tarzı çok hoş, modayı yakından takip etmek için burdan alışveriş yapmanızı tavsiye ederim. Özellikle alışverişinizi SALE (indirim) bölümünden yaparsanız çok daha uygun olduğunu göreceksiniz. Ayrıca Türkiye'nin her yerine tek bir kargo parası alıyorlar oda sadece 8 pound.




Yurtdışından alışveriş yaparken unutmamanız gereken birşey var, alışveriş tutarınızın 75 doları kesinlikle geçmemesi gerekiyor. Çünkü 75 doları geçen her siparişiniz Türkiye'de gümrüğe takılıyor ve sizden ekstra para isteniyor.






1 yorum: