6 Mart 2012 Salı

TIRNAK SÜSLEME...yeni tırnak modelim...

Dün gece yine üşenmedim saat 1 civarlarında yeni bir oje stili denemeye karar verdim. Hep aynı ojelerden sıkıldığımı daha önce belirtmiştim:) İlk önce bir elime birkaç tane farklı oje sürdüm, ama hepsi bence çok güzel oldu ve kararsız kaldım. Sonra Facede paylaştım "karar veremiyorum " diye, sonra arkadaşım Zeynep'in yorumuyla son halini aldı ojelerim ;)



Bütün parmaklarıma uyguladığım bu ojeleri deneme amaçlı sürdüm. Narçiçeği-açıkpembe-sim, pembe-mavi ve narçiçeği-siyah  ilkbahar ve yaz için çok ideal. Siyahlar ise gece kullanımı için. Henüz ilkbahar bile gelmediği için renkli olanlar yerine başparmağımdaki stili uygulamaya karar verdim. Bu stil tamamen benim deneye yanıla bulduğum bir uygulama, internetten bulduğum bir model değil ama çok insan yapmıştır eminim, mucidi olduğumu sanmıyorum :)


Ben önce bütün tırnaklarımı bu şekilde boyamayı düşünüyordum, arkadaşımın yorumuyla bütün parmaklarımda aynı modelin olmasının pek hoş durmayacağına karar verdim. Bu yüzden deseni yalnızca her iki elimin baş ve yüzük parmaklarına uyguladım. Önce simli ojeyi, sonra siyah ojeyi sürdüm.


Bu iki oje kuruduktan sonra narçiçeği rengini ikisinin tam ortasına yatay bir şerit şeklinde sürdüm.


Kuruduktan sonra simli ve siyah ojeden birer kat daha sürdüm, görünümü daha güzel oldu.


Diğer parmaklarıma iki kat siyah oje uyguladım.


Son olarak hepsinin üzerine parlatıcı sürdüm ve uzuuun bir süre kurumasını bekledim.


Bunlarda kullandığım ojeler. Bu ojelerin içinde siyah olanı hiç beğenmedim. Flormarın siyahını bidaha almam, sürümü çok zor.

Flormar Nail Art: NA04
Flormar Parlatıcı: 301
Flormar Siyah: 01
Flormar Nail Art Simli: NA11





HOŞÇALIKLAR...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder