1 Mart 2012 Perşembe

TIRNAKLARA GAZETE BASKISI


En sevdiğim tırnak modellerinden biri. Yapımı oldukça kolay ama tutturması biraz zor. İlk zamanlar deneye yanıla oluyor. Ben bile defalarca yapmış olmama rağmen mutlaka birkaç tırnağı bozabiliyorum.

Bunlar malzemelerimiz. Oje rengini değiştirebilirsiniz ancak açık renkler tercih etmenizde yarar var.
Önce iki kat ojeyi sürdüm, kuruduktan sonra kolonya ile tırnağımı ıslatıp gazete kağıdını üzerine yapıştırdım. Gazete kağıdını çok bastırmayın komple yapışabilir, tırnağınız çok ıslak ya da çok kuru olmasın. Sonra üzerine parlatıcı sürüp kurumasını bekleyin.
Son hali böyle.

 Bu resimleri de fikir vermesi açısından internetten buldum.


Yapım aşamasını birde izleyerek görün diye youtube'dan bulduğum bir videoyu da paylaşmak istedim.



Kolay gelsin.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder